duminică, 24 august 2014

Premiile Buzz: Botoşani, oraşul meu drag - clipuri video

RED mark as read

Premiul Centrului Europe Direct
Premiul Centrului Europe Direct Festivitate de premiere - Botoşani, oraşul meu drag - Asociaţia Buzz Media Botoşani. From: raducaj Views: 0 0 ratings Time: 02:31 More in Travel & Events
Povestile Centrului Vechi
Povestile Centrului Vechi Festivitate de premiere - Botoşani, oraşul meu drag - Asociaţia Buzz Media Botoşani. From: raducaj Views: 0 0 ratings Time: 09:19 More in Travel & Events

TODAY

Pietonalul Unirii fragment
Pietonalul Unirii fragment Festivitate de premiere - Botoşani, oraşul meu drag - Asociaţia Buzz Media Botoşani. From: raducaj Views: 0 0 ratings Time: 06:50 More in Travel & Events
Ovidiu Porohniuc anunta premiul al III lea
Ovidiu Porohniuc anunta premiul al III lea Festivitate de premiere - Botoşani, oraşul meu drag - Asociaţia Buzz Media Botoşani. From: raducaj Views: 2 0 ratings Time: 01:45 More in Travel & Events
Mic jurnalist de viitor
Mic jurnalist de viitor Festivitate de premiere - Botoşani, oraşul meu drag - Asociaţia Buzz Media Botoşani. From: raducaj Views: 1 0 ratings Time: 00:29 More in Travel & Events
Mentiunea a doua
Mentiunea a doua Festivitate de premiere - Botoşani, oraşul meu drag - Asociaţia Buzz Media Botoşani. From: raducaj Views: 0 0 ratings Time: 01:41 More in Travel & Events
Loretta Jones citeste ziarul Buzz
Loretta Jones citeste ziarul Buzz Festivitate de premiere - Botoşani, oraşul meu drag - Asociaţia Buzz Media Botoşani. From: raducaj Views: 2 0 ratings Time: 00:19 More in Travel & Events
Loretta Jones multumiri, felicitari
Loretta Jones multumiri, felicitari Festivitate de premiere - Botoşani, oraşul meu drag - Asociaţia Buzz Media Botoşani. From: raducaj Views: 0 0 ratings Time: 01:40 More in Travel & Events
Larisa Simionescu
Larisa Simionescu Festivitate de premiere - Botoşani, oraşul meu drag - Asociaţia Buzz Media Botoşani. From: raducaj Views: 2 0 ratings Time: 01:53 More in Travel & Events
Karina Todireanu intro
Karina Todireanu intro Festivitate de premiere - Botoşani, oraşul meu drag - Asociaţia Buzz Media Botoşani. From: raducaj Views: 2 0 ratings Time: 00:37 More in Travel & Events
Juriul
Juriul Festivitate de premiere - Botoşani, oraşul meu drag - Asociaţia Buzz Media Botoşani. From: raducaj Views: 0 0 ratings Time: 01:24 More in Travel & Events
Ioana Matfeev multumiri si premii speciale
Ioana Matfeev multumiri si premii speciale Festivitate de premiere - Botoşani, oraşul meu drag - Asociaţia Buzz Media Botoşani. From: raducaj Views: 0 0 ratings Time: 05:52 More in Travel & Events

YESTERDAY

Gara Botosani de la ruina la lux
Gara Botosani de la ruina la lux Festivitate de premiere - Botoşani, oraşul meu drag - Asociaţia Buzz Media Botoşani. From: raducaj Views: 0 0 ratings Time: 04:13 More in Travel & Events
Daria Ichim si Lucia Lupu
Daria Ichim si Lucia Lupu Festivitate de premiere - Botoşani, oraşul meu drag - Asociaţia Buzz Media Botoşani. From: raducaj Views: 0 0 ratings Time: 01:51 More in Travel & Events
Botosani oras verde
Botosani oras verde Festivitate de premiere - Botoşani, oraşul meu drag - Asociaţia Buzz Media Botoşani. From: raducaj Views: 0 0 ratings Time: 07:43 More in Travel & Events
Alexandra Ciotir si Marius Galan multumiri speciale
Alexandra Ciotir si Marius Galan multumiri speciale Festivitate de premiere - Botoşani, oraşul meu drag - Asociaţia Buzz Media Botoşani. From: raducaj Views: 2 0 ratings Time: 03:05 More in Travel & Events
Diplomele Junior Buzz
Diplomele Junior Buzz Festivitate de premiere - Botoşani, oraşul meu drag - Asociaţia Buzz Media Botoşani. From: raducaj Views: 2 0 ratings Time: 02:33 More in Travel & Events

Niciun comentariu: