joi, 18 aprilie 2013

Corina Jiga, într-un film cu Enrico Brignano

Corina Jiga, într-un film cu Enrico Brignano:
“Am sosit la Roma la 17 ani, am plâns mult în primele luni.” Așa a început povestea ei. A lucrat ca badante, apoi a studiat și a devenit actriță. Corina (nume de scenă Corinne) Jiga, originară din orașul Victoria de lângă Făgăraș, înregistrează un nou succes în lumea filmului. După ce a jucat într-un film cu Carlo Verdone, acum este protagonistă într-un film cu Enrico Brignano.
În Italia a început ca îngrijitoare, Astăzi este o figură cunoscută în cinematografia italiană. Corinne Jiga, actriță și model de 35 de ani, de pe 11 aprilie revine pe marele ecran alături de Enrico Brignano în “Ci vediamo domani” (Ne vedem mâine).
“Călătoria din Victoria la Roma își amintește a durat o săptămână, am traversat întreaga Europă înainte de a ajunge la mama mea. Pe vremea aceea, cu frontierele închise, nu era ușor să ajungi în Italia din România. Aveam 17 ani și frecventam ultimul an al liceului de biologie-chimie din orașul meu, practic viitorul meu era deja scris, dacă aș fi rămas la Victoria aș fi devenit chimist și aș fi lucrat la fabrica chimică care oferălocuri de muncă întregii zone”.
“Dar destinul a vrut ca mama mea

Citeşte mai mult...

Niciun comentariu: