miercuri, 23 ianuarie 2013

Daniel Contescu, ziarist EvZ: Imi dau demisia pentru ca mi s-a ordonat sa fiu indulgent cu Gigi Becali. Dan Andronic: E o denaturare totala

Daniel Contescu, ziarist EvZ: Imi dau demisia pentru ca mi s-a ordonat sa fiu indulgent cu Gigi Becali. Dan Andronic: E o denaturare totala: Jurnalistul Daniel Contescu a anuntat, miercuri, ca dupa 15 ani la Evenimentul Zilei si-a dat demisia de la acest ziar, dupa ce fusese retrogradat "pentru ca n-am executat un ordin: acela sa fiu indulgent cu Gigi Becali". El anunta si demisia colegului sau Tavi Cojocaru. Contactat de HotNews.ro, actionarul principal al Editurii Evenimentul si Capital, spune ca ceea ce scrie Contescu pe Facebook este o "denaturare totala" si ca "nu are nimeni nimic, nici de bine, nici de rau cu Gigi Becali".

Niciun comentariu: