duminică, 16 februarie 2014

Stelian Tănase: “Mă gîndesc 24 din 24 de ore la necazurile TVR care mi-au invadat și mi-au otrăvit viața”

ES mark as read

Stelian Tănase: “Mă gîndesc 24 din 24 de ore la necazurile TVR care mi-au invadat și mi-au otrăvit viața”
“Fratele meu, imi amintesc asta în fiecare zi, mi-a spus în decembrie, că am făcut cea mai mare prostie din viața mea acceptînd să conduc
TOP 5. Cele mai citite articole ale săptămânii pe Reporter Virtual
Reporter Virtual vă prezintă cele mai citite articole ale săptămânii care se încheie. Iată un top 5 al subiectelor de pe site-ul nostru, în ordinea vizualizării lor de către cititori. Pe primul loc în perioada 10 – 16 februarie: „Cum se cumpără premiile cu care se laudă Antena 3. Mic ghid pentru doritori”. Acest articol a fost distribuit de peste 3.000 de ori pe Facebook!

Niciun comentariu: