vineri, 7 februarie 2014

Video: Hal de comportament la România TV - unteți o cărărează băsistă

Mugur Ciuvică: Eu de la dvs. nu am aşteptări, că nu aş putea avea aşteptări de la nişte băseli mici ca dvs. (…) Vedeţi-vă de treburile dvs . Eu vorbesc în public cum vreau. Nu am cum să vorbesc altfel, domhl Preda, că tot căcrează băsistă sunteţi, indiferent dacă vă spun de exemplu că sunteţi un răhăţel băsist, e mai bine?(…) Răhăţel atunci, na, reformulez.(…)Dar nu v-am băgat pe gât căcăreaza, v-am spus că sunteţi o căcărează băsistă, nu trebuie să o înghiţiţi. Trebuie doar să … (…)O căcărează e o căcărează până la urmă, domnul Preda, nu am eu ce să fac. (…)Mugur Ciuvică: Nu vă e puţin ruşine, acum domnul Preda, nesimţirea totuşi chiar din partea unui băsist e mult prea mare şi chestia cu uşierul e o mare nesimţire, că dvs, eraţi un zero barat la Cotroceni, nu vă ştia nici dracul pe acolo, nici portarul. Pe de altă parte, să-mi spuneţi dvs. de ţuţăr securist, de turnător la securitate că am eu legătură cu securitatea, chiar sunteţi nesimţit. (…)Păi mă stăpânesc şi atunci vă repet că sunteţi nesimţit în momentul în care vorbiţi despre mine ca despre un securist.(…) Un comunist împuţit vine şi îmi spune mie de securitate acum.

Niciun comentariu: