miercuri, 12 iunie 2013


Horaţiu Mălăele nu emigrează: "Sunt român, aici e casa mea. ...
„N-am vrut să plec, pentru că sunt născut român. Părinții mei s-au născut aici, aici e casa mea. Cum să plec din casa mea? Să plece ei! Spunea cineva, creând un paradox: Nu moare lumea asta, să scape de mine! De ce să plec? Ca să trăiesc puțin mai bine dincolo? Aș fi trăit foarte puțin mai bine. Poate. Visceral am simțit că nu e bine s-o fac. În momentul când am lucrat în străinătate, la filme pe
Arestată pentru crima de la Ostia
Fugise în Austria, Germania și apoi în România, pentru a scăpa de arestare. Dar Poliția din Roma, cu ajutorul Interpol, a reupit să o găsească în satul natal din România, pe Gina Iulia Dascălu, 36 ani, acuzată de o crimă comisă la Ostia, lângă Roma. În noaptea de 10 ianuarie 2013, Dascălu l-ar fi ucis cu un cuțit pe Giovanis Apostolos, 54 de ani, cetățean grec, care se întorcea acasă după ce își
Istat: Crește numărul separărilor în cuplurile mixte
“Merită atenție instabilitatea căsătoriilor dintre soți de cetățenie diferită, un fenomen recent în Italia, la fel cel al formării uniunilor între cetățeni străini”. Subliniază acest lucru Istat într-un raport privind “Căsătoriile și divorțurile din Italia” publicat pe 28 mai. În 2005 au fost pronunțate de tribunalele italiene 7.536 de separări în cazul “cuplurilor mixte” (adică formate dintr-un c
Atac la contul bătrânei asistate
Suspiciunea unui director al unei filiale Unicredit din Bologna și o consultare psihiatrică urgentă (dispusă de Procuratură, cu psihiatru expediat la fața locului în timp real cu scuterul), au permis dejucarea a ceea ce se putea dovedi o înșelare de persoană cu infirmitate. O îngrijitoare româncă de 30 de ani este acuzată că a vrut să o înșele pe bătrâna de 84 de ani pe care o îngrijește de mai mu

Niciun comentariu: