marți, 2 aprilie 2013

Vrea şi ea un IUBIT care să aibă grijă de ea. Drama impresionantă a CHINEZOAICEI miliardară şi FRUMOASĂ, dar FĂRĂ NOROC în viaţă /VIDEO - Panorama > EVZ.ro

Vrea şi ea un IUBIT care să aibă grijă de ea. Drama impresionantă a CHINEZOAICEI miliardară şi FRUMOASĂ, dar FĂRĂ NOROC în viaţă /VIDEO - Panorama > EVZ.ro: "”Sunt pesimistă când vine vorba despre dragoste. Este foarte greu ca o fată ca mine să-şi găsească un prieten.
Toată lumea ştie asta”, afirmă tânăra care a urmat cursurile Universităţii Pepperdine din California şi care lucrează în imperiul Hangzhou Wahaha Group Co., fondat de tatăl său. ”Nu sunt foarte pretenţioasă. Ar putea fi un bărbat care să îmi trimită SMS-uri în fiecare zi, pentru a mă întreba cum mă simt, dacă am mâncat sau dacă dorm îndeajuns. Îmi doresc doar puţină atenţie şi afecţiune. Însă este foarte greu să găseşti un astfel de bărbat”, s-a confesat Zong Fuli."

'via Blog this'

Niciun comentariu: