marți, 16 aprilie 2013

Stela Popescu vrea să îşi refacă viaţa: "Mi-ar plăcea un bărbat tânăr şi ...

Stela Popescu vrea să îşi refacă viaţa: "Mi-ar plăcea un bărbat tânăr şi ...:
Îndrăgita actiţă Stela Popescu, în vârstă de 77 de ani, a mărturisit că încă suferă după soţul ei şi spune că ar vrea să îşi refacă viaţa alături de un bărbat, numai că îi este teamă să nu fie judecată greşit.
În urmă cu 15 ani, soţul Stelei Popescu a decedat, iar actirţa a suferit foarte mult. "Eu, când a murit soţul meu, mi-am dat seama că nu mi-am luat la revedere de la el. Să te ferească Dumnezeu să fii alături de un om drag atunci când moare. Mai bine să îţi pară rău că nu ai fost acolo decât să fii martorul acelor clipe. Au trecut 15 de când a murit bărbatul meu", a mărturisit actriţa.
Mai mult, Stela Popescu a dezvăluit că şi-ar dori un bărbat lângă ea, dar îi este frică de gura lumii, să nu fie judecată greşit: "Mi-ar plăcea un bărbat tânăr şi puternic. Un bărbat de 50 de ani iubitor şi pasional, să fie doar al meu. Dar la 77 de ani nu îmi permit lucrurile astea. Nu vreau să fiu judecată greşit. Nu sunt atât de puternică să nu îmi pese", a mai spus actriţa.
Citeşte mai mult...

Niciun comentariu: