marți, 2 aprilie 2013

Robert Turcescu Dă în Judecată Antena 3: „ Ceea Ce A Făcut Mircea Badea Este Instigare La Violență” | Pagina de media – Petrişor Obae

Robert Turcescu Dă în Judecată Antena 3: „ Ceea Ce A Făcut Mircea Badea Este Instigare La Violență” | Pagina de media – Petrişor Obae: "Și eu am înțeles uneori să reacționez sau să critic poate într-o manieră mai dură prestațiile jurnalistice unora de la Antena 3, dar nu am avut niciodată o atitudine de genul acesta: dacă am să-l văd pe Mircea Badea nu am să ezit să-i fac rău. Spre deosebire de Mircea Badea, spre exemplu, eu am fost crescut de părinții mei să întorc adeseori și celălalt obraz. Cred că dacă Mircea Badea s-ar afla pe marginea unei prăpastii și ar avea nevoie de ajutor n-aș ezita să-i întind o mână de ajutor."

'via Blog this'

Niciun comentariu: