luni, 8 aprilie 2013

Marele actor Ion Dichiseanu vorbeşte despre decesul artistei iberice Sara Montiel: «Trabucurile au omorât-o! Doamne, şi de câte ori i-am zis să se lase» - Vedete de la noi | Libertatea.ro

Marele actor Ion Dichiseanu vorbeşte despre decesul artistei iberice Sara Montiel: «Trabucurile au omorât-o! Doamne, şi de câte ori i-am zis să se lase» - Vedete de la noi | Libertatea.ro: "Deşi e un moment trist, actorul român a vorbit despre moartea sex-simbolului anilor ’60: “Ultima oară am vorbit cu Sarita anul trecut, în noiembrie, de ziua ei. S-a bucurat, mi-a spus că i-am făcut o surpriză plăcută... Fuma mult. Trabucurile au omorât-o. Doamne, şi de câte ori i-am zis să se lase! N-a vrut să asculte... Sunt bulversat, nu-mi vine să cred că nu mai e”.

Actorul, care a avut reputaţie de mare crai, îşi aminteşte cu drag de Sara: “A fost o doamnă, cu un suflet mare, nobil. Sunt mândru că a fost iubita mea. A fost marea mea iubire. Asta până să mă însor cu Simona. Î"

'via Blog this'

Niciun comentariu: