miercuri, 10 aprilie 2013

Grevista-senator, ce mizerie! - Opinii EVZ > EVZ.ro

Grevista-senator, ce mizerie! - Opinii EVZ > EVZ.ro: "Noi profesorii, în general nu prea am intrat niciodată în Ministerul învăţământului. Câteodată mergem la Inspectorat şi atunci este un privilegiu. Noi dascălii nu am luat niciodată atâţia bani într-un interval atât de scurt de timp, cum a încasat ea “drepturi de autor” .

Şi dacă stau bine să mă gândesc ea a obţinut toate aceste avantaje pe spatele suferinţei noastre. Şi, probabil, noi profesorii ar trebui să o dăm în judecată sau să o reclamăm undeva pentru că a profitat de necazurile noastre ca să parvină ea. În rest o mizerie. Ca să îmi treacă citesc ce poezii frumoase publică în Jurnalul Naţional Marius Tucă, concetăţeanul ei şi mă gândesc cum că la caracal sunt mulţi oameni de suflet nu doar mizerii !"

'via Blog this'

Niciun comentariu: