duminică, 24 februarie 2013

Stela Popescu dezvăluie SECRETUL care o ţine foarte energică la 77 de ani - Vedete > EVZ.ro

Stela Popescu dezvăluie SECRETUL care o ţine foarte energică la 77 de ani - Vedete > EVZ.ro: " Cred că vitalitatea asta se moşteneşte. Şi mama era aşa. M-a ţinut din vârful biciului, cum se spune, nu m-a lăsat să mă irosesc. Ea era învăţătoare, avea o anumită educaţie, nu m-a lăsat să lenevesc, nu a vrut să mă lase să mă prostesc. Eram singure, refugiate, nu era uşor pentru o mamă pe vremea aceea să îşi crească singură copilul. Eu eram o băieţoaică, mama îmi făcea păpuşi din cârpe, iar eu mergeam pe maidan să joc fotbal cu ele. Nu mă interesau pe mine păpuşile ei. Până pe la 16 ani am fost o băieţoaică", a declarat actrița pentru Libertatea."

'via Blog this'

Niciun comentariu: