joi, 3 ianuarie 2013

SCHELETUL DIN DULAP al lui Sergiu Nicolaescu. SECRETE dezonorante care ar putea să îi UMBREASCĂ memoria - Actualitate > EVZ.ro

SCHELETUL DIN DULAP al lui Sergiu Nicolaescu. SECRETE dezonorante care ar putea să îi UMBREASCĂ memoria - Actualitate > EVZ.ro: "N-am fost omul să mă duc undeva să pârăsc pe un coleg”

Întrebat de ce îl considera antipatriot pe Pintilie în scrisoare, Sergiu Nicolaescu a răspuns: ”Dacă îi judec pe Pintilie sau Visarion acum, nu găsesc nimic antipatriotic. Eu nu-mi aduc aminte nici de scrisoare. E ciudat. E iscălitura mea, dar aici, pe foaia cealaltă nu am nicio iscălitură. Când reporterii Evz i-au spus ”Aşa este îndosariată scrisoarea la Arhivele Naţionale”, Sergiu a răspuns: ”Probabil. Nu pot să spun nimic, pentru că nimic nu m-a supărat la Visarion şi Pintilie. Visarion era chiar, aş putea spune, un prieten. Cu Pintilie nu eram în cele mai bune relaţii, dar eram în relaţii normale. Niciodată nu am avut un conflict cu el sau ceva de genul ăsta (...). Nu-mi aduc aminte de ce apare asta în scrisoare."

'via Blog this'

Niciun comentariu: