joi, 3 ianuarie 2013

DE TREI ORI A DUS REVOLVERUL LA TÂMPLĂ ȘI A APĂSAT PE TRĂGACI! Din MĂRTURISIRILE lui Sergiu Nicolaescu

DE TREI ORI A DUS REVOLVERUL LA TÂMPLĂ ȘI A APĂSAT PE TRĂGACI! Din MĂRTURISIRILE lui Sergiu Nicolaescu: Îndrăgitul regizor Sergiu Nicolaescu a murit la vârsta de 82 de ani, din cauza unor complicații pulmonare și cardiace.


La 78 de ani am învățat să scriu din nou”

”Și am revenit la stadiul de copil mic. Am luat totul de la zero. Am învățat să merg din nou, să vorbesc din nou, îmi repetam în cap Deșteaptă-te, române și mă chinuiam să-l recit, mă gândeam la colegii mei de regie și asa am pronunțat primele nume: Blaier, Pița, Mihu... La 78 de ani am învățat să scriu din nou... nu mai știam nimic... era o senzație cumplită. (...) Dar totul a depins de voința mea. Și am luat recuperarea ca pe o altă 
muncă. Trei luni de zile de muncă asiduă. Gimnastica fizică și gimnastica minții. Le fac și azi, zilnic. Medicii nu au crezut nicio clipă că îmi voi mai reveni. Înainte de prima operatie eu eram complet paralizat...”

Niciun comentariu: