marți, 14 august 2012

Vasile Dâncu: Am încercat să-i vindec pe prietenii din USL de PSIHOVIROZA de a scăpa de Traian Băsescu

Vasile Dâncu: Am încercat să-i vindec pe prietenii din USL de PSIHOVIROZA de a scăpa de Traian Băsescu: Sociologul Vasile Dâncu a scris pe blog că a încercat să-și convingă prietenii din USL că nu au șanse să-și îndeplinească visul de a scăpa de Traian Băsescu fără a respecta proceduri și instituții. "Răspunsul a fost acela că am...
Îmi transmite prietenul meu că mă urăsc nişte uselişti, dar este preţul pentru că, timp de câteva luni, am încercat să-i scap pe prietenii şi camarazii mei de o psihoviroză care inexplicabil a lovit o mare parte din clasa politică: obsesia de a scăpă prin orice mijloace de Traian Băsescu, fără a respecta proceduri, instituţii. Le-am spus că nu va fi prezenţă destulă, deci cvorum, căci migraţia a împrăştiat vreo 2 miloane de români prin lume, fără să-şi schimbe domiciliul. Le-am spus şi că Europa nu va accepta raţionamentele noastre, dar nu i-a oprit nici constatarea de la suspendarea trecută, când procedura a durat 65 de zile, nu s-au schimbat legi şi nimeni din Europa nu a protestat în apărarea Presedintelui României. Ca şi în 2007 singurul răspuns a fost acela că am simpatii băsiste. Acum mă uit la dezastrul rezultat şi mă aştept să vina delegaţii ONU cu misiuni de pace, pentru a opri jihadul nostru naţional", a scris Vasile Dâncu pe blog.

Niciun comentariu: