marți, 1 martie 2011

Moda care dăunează grav sănătăţii

Moda care dăunează grav sănătăţii: "Blugii strâmţi aduc dermatite şi celulită, hainele sintetice - alergii, sutienele cu sârmă - noduli la sân, iar pantofii cu toc - dureri de spate."

Tudor Chirilă scrie că luptă împotriva vulgului şi a porografiei la TV

Orea chiar aşa să vrea "boborul" telespectator?
Tudor Chirilă scrie că luptă împotriva vulgului şi a porografiei la TV: "

Da. Este al doilea să post în ultimele trei zile ăn care aminteşte de execuţii în direct. Întâi a întrebat dacă anumiţi colegi, care cântă pentru partide în campania electorală, ar mai performa dacă audienţa lor s-ar uita, în timp de ascultă melodia, la o execuţie capitală.
Acum, cantautorul cu mult succes la fetele de liceu a luat în cătare emisiunile vulgare şi pline de prost gust etalate pe mai toate posturile noastre de televiziune. Mai cu seamă la unele.
Iată povestea lui Tudor: “Stiti de cate ori am discutat cu oameni din media, din radiouri si televiziuni privitor la degradarea constanta a continutului programelor tv? Stiti de cate ori am pus problema vulgarizarii si a pornografiei? Problema imbecilizarii? Tot eu va raspund: de foarte multe ori.Stiti ce mi-au spus? – Asta vrea publicu. Noi ii dam poporului ce vrea!”.
Suntem de partea lui Tudor în acest caz.

"

Staţi liniştiţi! Bendeac e viu. Scrie, joacă, munceşte.

Staţi liniştiţi! Bendeac e viu. Scrie, joacă, munceşte.: "

Staţi liniştiţi! Bendeac e viu. Scrie, joacă, munceşte. Dacă urmaţi linkul, puteţi să-l vedeţi pe maestrul Mihai Bendeac cum performează în piesa “Crimă la Howard Johnson”. Succes!

"

Toy Story - Hawaiian Vacation Short Official Trailer

Irinel Columbeanu a bătut statistica.

Irinel Columbeanu a bătut statistica.: "Cel mai mediatizat caz de incredintare a copilului din ultimele zile a fost cel al micutei Irina, fiica sotilor Columbeanu. Incredintarea copilului la divortul parintilor este insa una dintre cele mai dificile misiuni pe care le au judecatorii. Ei nu pot masura si cantari exact cat de bine poate avea grija de micut un parinte fata de celalalt, dar trebuie sa identifice clar interesul copilului. 'Parintii au sanse egale sa primeasca spre incredintare copilul. Numai in cazul in care acesta ..."

Mărţişoare europene împărţite la C.N. A.T. Laurian







Mărţişoare europene cu emblema Anul Voluntariatului "Fii voluntar. Schimbă ceva!", împărţite la C.N. A.T. Laurian de voluntari ai Centrului "Europe Direct" Botoşani


Fotbaliştii români, anonimi pe reţeaua de socializare. Vezi cum arată Liga 1 pe Facebook

Fotbaliştii români, anonimi pe reţeaua de socializare. Vezi cum arată Liga 1 pe Facebook: "

După o vacanţă de iarnă de câteva luni, fotbalul autohton a revenit la sfârşitul săptămânii trecute cu partidele din returul Ligii I. Evenimentul a trecut în mare parte neobservat, în ciuda agitaţiei stârnite de publicaţiile şi televiziunile de specialitate. Şi de această dată, la fel ca în toate sezoanele din ultimii ani, suporterii români au ocolit stadioanele. VerticalNews face o analiză în urma căreia aflăm cât de iubit mai este sportul “rege” în ţara noastră.

Potrivit reţelei de socializare Facebook, poate cel mai actual barometru al popularităţii, românii nu se mai dau în vânt după fotbal.

Steaua este, incontestabil, echipa cu cei mai mulţi suporteri în România. Potrivit unui studiu realizat în urmă cu doi ani de Institul Român pentru Evaluare şi Strategie, doi din trei români urmăresc fenomenul fotbalistic, iar 44% dintre fanii români ţin cu Steaua. Un sondaj comandat de “Gazeta Sporturilor” anul trecut arată că peste jumătate dintre suporteri (51%) au indicat echipa din Ghencea drept favorita lor.


Pe Facebook, steliştii sunt de asemenea cei mai numeroşi. Cu toate că sunt sute de pagini cu numele formaţiei “roş-albastre”, doar două dintre ele sunt foarte populare – pagina oficială a clubului (puţin peste 42.000 de like-uri) şi cea care include descrierea de pe wikipedia a clubului (peste 46.000 de fani). Pe locul second în topul echipelor româneşti este Dinamo, cu aproape 20.000 de like-uri, în timp ce Rapid are puţin peste 10.000. Universitatea Craiova este cea mai iubită echipă din provincie, cu aproape 8 mii de suporteri în reţeaua de socializare, oltenii fiind urmaţi de Politehnica Timişoara şi CFR Cluj. Liderul la zi din Liga I – Oţelul Galaţi – are doar 2.433 de fani.


Gigi Becali, cel mai „popular” stelist


În ceea ce priveşte popularitatea jucătorilor, lucrurile nu sunt deloc roz pentru stelişti. Portarul Ciprian Tătăruşanu are 3.720 de fani. Apărarea Stelei nu este prea populară printre suporteri: Pablo Brandan (264), George Galamaz (31 de prieteni, printre care şi managerul Mihai Stoica – 4.885), Florin Gardoş (1.900), Eder Bonfim (15).


Nici linia de mijloc nu impresionează: Laurenţiu Marinescu (12), Ricardo Vilana (nu există pe Facebook), Cristian Tănase (aproape 5.000 de prieteni, iar pagina sa ne anunţă că “a lucrat” la Steaua), Nicolae Dică (2.623 de fani + o pagină cu numele “Quelli che credono in Nicolae Dică”, fondată pe vremea când jucătorul evolua la Catania. Şefii formaţiei siciliene l-au lăsat pe Dică să plece, însă peste o sută de fani încă mai cred în el), Bănel Nicoliţă (3.696). Atacantul Marius Bilaşco are doar 64 de suporteri. Jucătorii de mai sus au fost titularii aleşi de Marius Lăcătuş (1.977) pentru meciul jucat de Steaua, duminică, la Craiova. Patronul Gigi Becali are 6.359 de fani, mai mulţi decât oricare jucător al echipei “roş-albastre”.


Hagi, mai iubit decât Mutu. Bogdan Stancu face cât toată Steaua


Adrian Mutu are o sumedenie de pagini care îi sunt dedicate. Problematicul atacant român al formaţiei italiene Fiorentina are aproape 50.000 de fani pe una dintre acestea, în timp ce pe alte două a strâns peste 10.000. Cristian Chivu, căpitanul echipei naţionale de fotbal a României, are puţin sub 15.000 de fani în toată lumea, în timp ce Gheorghe Hagi – liderul “Generaţiei de Aur” – este aproape de a aduna 100.000 de like-uri. Succesul “Regelui” pe Facebook se datorează mai ales popularităţii de care se bucură în Turcia, în rândul suporterilor lui Galatasaray (echipă pe care o şi antrenează, nu cu prea mult succes, în această perioadă). Pagina sa este încărcată de mesaje venite din partea suporterilor turci, în timp ce limba română apare doar răzleţ pe “zidul” fostului număr 10 al naţionalei României.

Bogdan Stancu, atacantul transferat de Galatasaray în această iarnă, a înregistrat şi el o creştere semnificativă în popularitate de când a ajuns la Istanbul. Astfel, atacantul aproape că şi-a egalat fosta echipă (Steaua Bucureşti) la numărul de fani declaraţi pe Facebook – 43.292.


FC Barcelona are aproape 10 milioane de suporteri


Cea mai iubită echipă de fotbal de pe Facebook este FC Barcelona, catalanii fiind la doar câteva zeci de mii de clickuri distanţă de obţinerea a 10 milioane de fani. Manchester United are puţin peste 9,7 milioane de suporteri în cadrul reţelei de socializare, în timp ce Real Madrid completează podiumul, cu 9,3 milioane.


Formaţiile româneşti nu stau bine nici în comparaţie cu formaţiile de top din ţările vecine. Galatasaray Istanbul, de exemplu, are cinci milioane de fani pe Facebook. Bulgarii de la Levski Sofia au aproape 140.000 de suporteri, cât toate echipele din Liga I la un loc, în timp ce Steaua Roşie Belgrad a adunat aproape 400.000 de fani în cadrul reţelei de socializare.




În ceea ce priveşte starurile fotbalului mondial, cel mai bine stă Cristiano Ronaldo care are puţin peste 20 de milioane de fani pe Facebook.

Portughezul lui Real Madrid este mult mai popular decât argentinianul Lionel Messi, cel mai bun jucător din lume având doar cinci milioane de susţinători.

Superstarul englez David Beckham are opt milioane de suporteri.





Clasamentul Ligii I pe Facebook:


1. Steaua – 46.230


2. Dinamo – 19.110


3. Rapid – 10.921


4. Universitatea Craiova – 7.709


5. Poli Timişoara - 5.981


6. CFR Cluj – 5.284


7. Oţelul Galaţi – 2.433


8. FC Vaslui – 1.533


9. Universitatea Cluj – 1.317 10. FC Braşov – 1.293


11. Unirea Urziceni – 851


12. Gaz Metan Mediaş – 541


13. Gloria Bistriţa – 485


14. Victoria Brăneşti – 174


15. Sportul Studenţesc – 127


16. Pandurii Târgu Jiu – 105


17. FCM Târgu Mureş – 84


18. Astra Ploieşti – 16


Ovidiu Adam


* Cu toate că majoritatea echipelor din Liga I au mai multe pagini pe Facebook, clasamentul de mai sus ia în calcul doar pagina cu cei mai mulţi fani


** Având în vedere natura foarte dinamică a reţelei de socializare Facebook, cifrele de mai sus nu mai sunt valabile, cel mai probabil, la ora când citiţi acest articol. Toate informaţiile au fost strânse marţi, 1 martie 2011, ora 15:00.

"

Facebook va deveni numarul unu pe piata americana de publicitate online tip display in 2011

Facebook va deveni numarul unu pe piata americana de publicitate online tip display in 2011: "Facebook va depasi Yahoo! pentru prima data pe piata publicitatii online de tip display din SUA, ajungand la o cota de piata de 21,6%, fata de 16,4% cat prevad analistii ca va avea Yahoo!, conform unui nou studiu publicat de eMarketer. Astfel, pentru fiecare cinci dolari cheltuiti pentru publicitate online tip display, unul va merge catre Facebook."

Carmen Avram, director editorial Antena 1 și Antena 3

Carmen Avram, director editorial Antena 1 și Antena 3: "

ACTUALIZARE: Numirea lui Carmen Avram în poziția de director editorial a fost anunțată, în premieră, de directorul Antena 3 Mihai Gâdea, într-un interviu acordat zilele trecute în Jurnalul Național.

Carmen Avram este, de astăzi, director editorial al știrilor Antena 1 și Antena 3, scrie site-ul exclusivnews.ro.

În structura ierarhică, poziția lui Carmen Avram vine după directorul general Mihai Gâdea și după Alin Romașcan – Head of News.

Carmen Avram a venit la Antena 3 în urmă cu câteva luni, după cum paginademedia.ro a anunțat aici. Jurnalista va realiza emisiunea “În premieră”, a cărei ediție pilot va fi difuzată în această seară, la Sinteza zilei. Emisiunea va fi apoi difuzată duminica, de la ora 21.00.

Citește și:

"

85% dintre români se uită zilnic la televizor

85% dintre români se uită zilnic la televizor: "Canalul media utilizat cu cea mai mare frecvenţă de către români este televiziunea, 85% dintre aceştia declarând că se uită la televizor în fiecare zi sau aproape în fiecare zi, potrivit studiului Eurobarometru, care arată că un procent similar se înregistrează şi în ansamblul Uniunii Europene.

Botosaneanul Sergiu Danila, in travesti la "Nora pentru mama"!

Botosaneanul Sergiu Danila, in travesti la "Nora pentru mama"!: "Sergiu Danila, cunoscut botosanenilor de la echipa de fotbal AS Roma, a ajuns de curand in casa "Nora pentru mama", reusind sa starneasca numeroase controverse, dar si multe simpatii!
Desi emisiunea, aflata in al cincilea sezon, a debutat in toamna anului..."

Comunicat de presă - CNA: publicitate înşelătoare

Comunicat de presă - CNA: "Decizie de intrare în legalitate în privinţa difuzării spoturilor publicitare ale PCC/Oltchim Râmnicu Vâlcea pe posturile de televiziune Money Channel şi Realitatea TV. Consiliul a apreciat că nu au fost respectate prevederile art. 3 lit. b din Legea 158/2008 privind publicitatea inselatoare si publicitatea comparativa (publicitate inselatoare - publicitatea care, in orice mod, inclusiv prin modul de prezentare, induce sau poate induce in eroare persoanele carora i se adreseaza ori care iau contact cu aceasta si care, din cauza caracterului inselator, poate afecta comportamentul economic al acestora sau care, din acest motiv, prejudiciaza ori poate prejudicia un concurent)."

Comunicat de presă - CNA: principiul Must Carry

Comunicat de presă - CNA: "• Amendă în cuantum de 10.000 de lei cu intrare în legalitate (termen o săptămână) pentru societatea RCS & RDS S.A. care nu a respectat principiul „must carry” prevăzut de art. 82 din Legea Audiovizualului nr. 504/ 2002, cu modificările şi completările ulterioare, care precizează faptul că „Orice distribuitor care retransmite servicii de programe prin reţele de comunicaţii electronice, cu excepţia celor care utilizează exclusiv spectrul radio, are obligaţia să includă în oferta sa serviciile de programe ale Societăţii Române de Televiziune destinate publicului din România, precum şi alte servicii de programe, libere la retransmisie şi fără condiţionări tehnice sau financiare, ale radiodifuzorilor privaţi, aflaţi sub jurisdicţia României, în limita a 25% din numărul total de servicii de programe distribuite prin reţeaua respectivă,"

Comunicat de presă - CNA: Emisiunea 100 de minute

Comunicat de presă - CNA: "Conform raportului de monitorizare, în emisiunea “100 de minute” s-au făcut afirmaţii nefondate cu privire la o solicitare a ministrului Elena Udrea de a se efectua un control la CJ Argeş, informaţiile eronate fiind reluate şi în emisiunile de ştiri difuzate a doua zi. Astfel, s-au încălcat prevederile art. 3 alin. 2 din Legea audiovizualului nr. 504/2002, cu modificările şi completările ulterioare cu privire la obligaţia asigurării informării obiective a publicului şi dispoziţiile art. 78 lit. a) şi b) din Codul audiovizualului care precizează că în emisiunile cu caracter informativ, radiodifuzorii trebuie să aibă în vedere rigoarea şi acurateţea în redactarea şi prezentarea ştirilor, iar între subiectul tratat şi imaginile ce însoţesc comentariul să existe o conexiune reală;"

Comunicat de presă - CNA: emisiunea Naşul

Comunicat de presă - CNA: "• Amendă în cuantum de 10.000 de lei postului 10 TV pentru emisiunea “Naşul”, difuzată în data de 16.02.2011, în care s-au purtat dezbateri pe teme de actualitate, titlurile afişate pe ecran fiind “Mafia din vămi - Dezvăluiri”, “Corupţie la nivel înalt”. Radiodifuzorul nu a respectat prevederile art. 42 alin. 1 şi 2 din Codul audiovizualului care reglementează dreptul oricărei persoane la propria imagine, art. 2 precizând că „În cazul în care în emisiunile audiovizuale se aduc acuzaţii unei persoane privind fapte sau comportamente ilegale ori imorale, acestea trebuie susţinute cu dovezi, iar persoanele acuzate au dreptul să intervină pentru a-şi exprima punctul de vedere; dacă acuzaţiile sunt aduse de radiodifuzor, acesta trebuie să respecte principiul audiatur et altera pars”;"

Comunicat de presă - CNA

Comunicat de presă - CNA: "Amendă în cuantum de 20.000 de lei postului Realitatea TV pentru emisiunea “Bursa pariurilor”, moderată de Radu Soviani şi difuzată în data de 21.02.2011, între orele 21.47 – 22.55. În ediţiile în care s-a organizat concursul “10.000 de euro: Cine e regina”, radiodifuzorul nu a ţinut cont de prevederile art. 42 alin. 1, 2 şi 3 din Codul audiovizualului care reglementează dreptul oricărei persoane la propria imagine, alin. 3 stipulând că „Realizatorii emisiunilor au obligaţia să respecte dreptul persoanei la propria imagine şi să pună în vedere interlocutorilor să probeze afirmaţiile acuzatoare sau să indice, cel puţin, probele care le susţin; stăruinţa moderatorului trebuie să fie convingătoare, astfel încât să ajute publicul să-şi formeze o opinie corectă”."

TVR a făcut o ofertă pentru meciul Lucian Bute – Brian Magee

TVR a făcut o ofertă pentru meciul Lucian Bute – Brian Magee: "

Postul public de televiziune a făcut o ofertă companiei Gankor pentru a difuza meciul de box dintre Lucian Bute și Brian Magee, pentru titlul mondial al versiunii IBF.

Potrivit informațiilor paginademedia.ro, TVR nu a primit încă un răspuns pentru suma înaintată. Conform acelorași informații, oferta TVR este mult sub suma cerută de cei de la Gankor – 150.000 USD.

Partida urmează să aibă loc la 19 martie.

Sursa foto: Mediafax

"

Andrei Duban va face matinalul de la Kanal D

Andrei Duban va face matinalul de la Kanal D: "

Actorul Andrei Duban va prezenta matinalul postului de televiziune Kanal D.

Emisiunea va debuta pe 7 martie, de la 7.30, iar formatul programului va fi unul de tip infotainment.

Andrei Duban va prezenta emisiunea împreună cu actrița Ingrid Bișu (foto).

Sursa foto: IMDB

"

Mărţişor european la Botoşani: Fii voluntar. Schimbă ceva!

Centrul Europe Direct Botoşani a distribuit, de 1 Martie 2011, 150 de mărţişoare europene: în Piaţa Centrală, unde se află sediul Asociaţiei pentru Protecţia Consumatorilor (APC Botoşani), la Colegiile Naţionale „A.T. Laurian” şi „Mihai Eminescu”. Anul acesta mărţişoarele europene au ca tematică şi emblemă „Anul Voluntariatului”,  care se desfăşoară sub deviza „Oferă-te voluntar. Schimbă ceva!”.
Mărţişoarele au fost împărţite de voluntari din cadrul APC Botoşani – Centrul Europe Direct şi de elevi participanţi la Cursul de eurojurnalism multimedia, organizat în parteneriat cu Centrul Europe Direct Botoşani, la C.N. „A.T. Laurian”.
Oferirea de mărţişoarele europene a devenit o adevărată tradiţie la Centrul Europe Direct Botoşani. În anul 2009 tematica a fost „Alegeri europene – Tu decizi” iar în anul 2010 – „Anul de luptă împotriva sărăciei şi a excluziunii sociale”. În 2012 tematica mărţişoarelor va fi dedicată „Anului european al îmbătrânirii sănătoase şi active”.
 Cu acelaşi prilej a fost realizată şi distribuită pe canalul propriu  o Galerie video - Mărţişor 2011 Botoşani  cuprinzând secvenţe de sezon:

Primăvară europeană la Colegiul Naţional Mihai Eminescu





Colegiul Naţional Mihai Eminescu a marcat sosirea primăverii prin împărţirea de mărtişoare, care mai de care mai deosebite! Printre cele mai ingenioase au fost mărţişoarele împărţite de cursanţii şi colaboratorii Centrului Europe Direct Botoşani, cu emblemă “Anului Voluntariatului”, sub deviza: „Oferă-te voluntar. Schimbă ceva!”.
Elevii şi profesorii Colegiului Mihai Eminescu au primit cu bucurie în suflet micile simboluri ale primăverii europene!
Mădălina Iacob

l

Cum renaşte societatea civilă prin noile media - Media > EVZ.ro

Cum renaşte societatea civilă prin noile media - Media > EVZ.ro: "Facultatea de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării din cadrul Universităţii din Bucureşti va găzdui, pe 4 martie, conferinţa Digital Bridges, „Trecând graniţa: Emergenţa unei societăţi civile prin noile media”.
Evenimentul va ajuta studenţii participanţi în proiect să-şi îmbunătăţească perspectiva asupra noilor forme de jurnalism şi impactul lor asupra societăţilor europene"

Poporul, dezinformat cu televizorul | Romania Libera

Poporul, dezinformat cu televizorul | Romania Libera: "În aceste condiţii - indică sondajul - 75 la sută dintre români se declară prost informaţi în legătură cu problemele de la nivelul Uniunii Europene.
Totuşi, românii nu par dornici să recurgă la alt mijloc de informare ca primă opţiune. Radioul obţine 32 de procente în ceea ce priveşte utilizarea zilnică, presa scrisă - 16 la sută, iar internetul - 30 la sută. Toate acestea sunt folosite mult mai puţin decât în alte ţări din Uniunea Europeană, unde media informării prin radio este 57 la sută, presa scrisă este citită zilnic de 32 la sută dintre respondenţi, iar internetul e utilizat în fiecare zi de 45 la sută dintre europeni."

Alina Stancu, “nepotrivire de caracter” cu noua conducere B1

Alina Stancu, “nepotrivire de caracter” cu noua conducere B1: "

Alina Stancu, moderatoarea emisiunii Evenimentele zilei, părăseşte postul B1 TV din cauza unei “nepotriviri de caracter cu noua conducere a postului“, după cum ea însăşi scrie într-un mesaj adresat colegilor ei.

Mesajul Alinei Stancu seamnă foarte mult cu cel al lui Oreste Teodorescu, care săptămâna trecută anunţa pe Facebook că se desparte de B1 TV din motive de “incompatibilitate cu viziunea şi procedurile noului management”.

În continuare, mesajul integral trimis de Alina Stancu colegilor ei de la B1 TV.

“Dragii mei colegi/prieteni,

Colaborarea mea cu B1 a luat sfîrşit. Pe scurt: “nepotrivire de caracter” cu noua conducere a postului.

Îi mulţumesc lui Bobby Păunescu pentru cei 7 ani minunaţi şi mai ales pentru relaţia de încredere şi prietenie, mulţumesc celor cu care am colaborat pentru experienţa câştigată împreună şi vă mulţumesc vouă, celor mulţi sau puţini- dar fideli, care m-aţi urmărit şi mi-aţi fost aproape.”

"

Paginademedia.ro, de ieri cifre oficiale SATI. Câți oameni citesc site-ul

Paginademedia.ro, de ieri cifre oficiale SATI. Câți oameni citesc site-ul: "

Paginademedia.ro are, începând de ieri, cifre oficiale de la SATI – Studiul de Audiență și Trafic Internet.

SATI, studiul realizat de Biroul Român de Audit al Tirajelor, este instrumentul cu care lucrează agențiile de publicitate din România.

Cifrele, în continuare:

Paginademedia.ro a devenit membru al Biroului Român de Audit al Tirajelor – BRAT la începutul acestui an.

  • Ieri, Paginademedia.ro a avut, potrivit datelor SATI, 17.400 de afișări și 5.300 de vizitatori unici.
  • În luna ianuarie, Paginademedia.ro a avut aproape 430.000 de afișări, la aproape 60.000 de vizitatori unici.
  • Pe luna februarie, Paginademedia.ro a avut 422.000 de afișări.

Citește și:

"

Mihai Paun, fostul director general al Active Soft, lanseaza cinci proiecte online

Mihai Paun, fostul director general al Active Soft, lanseaza cinci proiecte online: "Ascend Netsolutions, unul dintre cei mai noi publisheri online din Romania, lanseaza marti, 1 martie, ora 12.00, cinci noi proiecte online: ITplay.ro, TopExperti.ro, Pandoria.ro, Wikifood.ro si SocialDiva.ro. Noile proiecte tintesc segmente cu crestere mare, cum ar fi cel al cumparaturilor colective, al stirilor din IT si al site-urilor feminine, conform reprezentantilor companiei."

Avem motive să credem că vom deveni sclavii patronilor?

Avem motive să credem că vom deveni sclavii patronilor?: "Care va fi impactul modificării Codului muncii, au angajaţii motive să se teamă că vor deveni sclavii patronilor, au primit angajatorii favoruri excesive?"

Mărţişoare europene împărţite la Botoşani

Mărţişoare europene împărţite la Botoşani: "
Centrul Europe Direct Botoşani a distribuit, de 1 Martie 2011, 150 de mărţişoare europene: în Piaţa Centrală, unde se află sediul Asociaţiei pentru Protecţia Consumatorilor (APC Botoşani), la Colegiile Naţionale „A.T. Laurian” şi „Mihai Eminescu”. Anul acesta mărţişoarele europene au ca tematică şi emblemă „Anul Voluntariatului”, care se desfăşoară sub deviza „Oferă-te voluntar. Schimbă ceva!”.
"

Cine sunt cele mai puternice femei din România

Cine sunt cele mai puternice femei din România: "

Un vechi proverb spune în că ”În spatele unui bărbat puternic stă întotdeauna o femeie”. Sensul ar putea fi extins astfel că nu este greşit să spunem că o femeie puternică nu are neapărată nevoie de un bărbat. Exemple am văzut destule pe la alţii – Angela Merkel, Margaret Thatcher sau Oprah Winfrey sunt doar puţine exemple în acest sens. VerticaNews vă propune o listă alcătuită din femei care fie sunt bogate, fie sunt frumoase, fie deosebit de deştepte şi care, cu siguranţă, au un cuvânt de spus din punct de vedere al influenţei.

Vă invităm aşadar să o votaţi sau să o propuneţi pe cea care consideraţi că este cea mai puternică femeie din România.

Elena Udrea. Are 38 de ani şi, după aproape un deceniu de implicare politică, se află foarte aproape de apogeu. Este deputat şi ministru al Turismului şi Dezvoltării Regionale, om de bază al partidului aflat la guvernare (PDL) şi posedă, împreună cu soţul Dorin Cocoş, o avere de peste 10 de milioane de euro. Pentru că este o apropiată a preşedintelui Traian Băsescu, dar şi pentru că are o tenacitate greu de egalat, Elena Udrea a fost şi este considerată ca viitoarea femeie premier sau chiar şef de stat.

De profesie avocat (licenţiată a unei universităţi particulare), Elena Udrea a intrat în politică în 2002, la PSD, apoi a trecut în tabăra liberală. În 2003 a fost remarcată de Traian Băsescu pe când acesta era primarul Bucureştiului, iar ea membră a Consiliului Municipal. Ascensiunea ei, controversată şi rapidă, a început, în decembrie 2004, la Cotroceni, din fotoliu de şef de cabinet al preşedintelui Traian Băsescu. Ca şi prietena Elena Băsescu, doamna Udrea a dovedit, de-a lungul timpului, lacune de cultură generală.

Anca Vlad. Are 52 de ani şi este considerată, potrivit averii strânse în ultimii 20 de ani de capitalism, cea mai bogată femeie din România. A fondat, în 1991, Grupul Fildas, evaluat acum la aproape 100 de milioane de euro, societate prin care importă medicamente şi care controlează lanţul de farmacii Catena, precum şi un trust de presă din care face parte SensoTV. Deşi în urma unui îndelungat şi scandalos proces de divorţ, consumat recent, Anca Vlad şi-a pierdut o mare parte din avere, dar rămâne la fel de puternică. În fiecare lună, fosta pupilă a managerului Andrei Menhardt, plăteşte salariile a peste 1.500 de români. Are o laborioasă activitate în asociaţiile patronale ale femeilor, atât în România, cât şi în Europa de Sud-Est. Spune că adoră vacanţele de lux, că îi plac parcurile de distracţii, că preferă bucătăria libaneză şi este o pasionată cinefilă. Averea ei este estimată în acest moment la 60 de milioane de euro, fiind, după surorile Camelia şi Corina Voiculescu, cea mi bogată femeie din România.

Maria Băsescu. Mai degrabă discretă şi timidă decât puternică, soţia preşedintelui are atu-uri pe care alte românce doar le bănuiesc. Supusă şi tandră, Maria Băsescu îi oferă soţului acea linişte de care acesta are atâta nevoie. În public se poartă cuviincios şi demn, semn de bună creştere şi respect, moşteniri din familia cu obârşii bucovinene. A fost şi este casnică, a “văzut” de cele două fiice, a făcut curat şi mâncare. Acum, toate acestea sunt istorie. Dimineaţa, la ora 7, se trezeşte şi-i face preşedintelui cafeaua. El o bea liniştit, fumând, şi atunci o ascultă. Acelea sunt momentele în care doamna Maria Băsescu devine puternică. Foarte puternică. În rest, de când fetele Ioana şi Elena au plecat care încotro, Prima Doamnă a ţării îşi petrece timpul cât mai plăcut cu putinţă, dar fără să exagereze şi are întotdeauna grijă să nu-l supere pe Traian. Dacă în trecut îşi ostoia singurătatea vorbind cu boxerul Dick (câine, nu pugilist), acum Maria Băsescu îl are pe Răsfăţ, un cal dăruit de preşedinte şi cu ajutorul căruia se menţine în formă. Are la dispoziţie maşină, personal de serviciu, plus doi agenţi de pază de la SPP care o însoţesc peste tot. Dacă în trecut singura activitate lucrativă era croşetatul, acum Maria Băsescu are şi o afacere, deţinută împreună cu Mircea, fratele descurcăreţ al preşedintelui.

Elena Băsescu. Fiica cea mică a preşedintelui României împlineşte, peste o lună, 31 de ani şi deja se poate numi un ”om împlinit”. A debutat ca fotomodel, a continuat ca voluntar în armata democrat-liberală a tatălui său până când a atins culmea succesului în carieră (deocamdată) prin postul de europarlamentar pe care l-a câştigat ca independentă. Ultima declaraţie oficială de avere a Elenei Băsescu arată că aceasta a economisit în 2009 şi 2010 peste 23.000 de euro, a plătit circa jumătate din creditul scadent în 2012 şi a mai obţinut ceasuri de argint şi bijuterii în valoare de 2.500 de euro. Elena pare a fi febleţea preşedintelui Traian Băsescu, lucru dovedit de întreaga susţinere pe care acesta i-a arătat-o atât la candidatura în Parlamentul European, când a sacrificat voturi ale PDL, dar şi când aceasta a fost acuzată de implicare în afacerile Ministerului Turismului pe vremea când la conducerea lui se afla prietena Monica Iacob Ridzi. Că Elena este fata lui tata, şi în acest caz nu este vorba despre orice tată, o demonstrează faptul că este la fel de prezentă alături de preşedinte, ca şi mama sa, la evenimentele mondene ale partidului sau din afara lui, spre deosebire de sora ei mai mare, Ioana, care preferă să rămână în umbră. A rămas în memoria colectivă a românilor ca un om tenace şi nonconformist, dar căruia nu i-a priit prea mult la şcoală. A ”arătat” în dese rânduri lacunele de cultură generală şi exprimare.

Roberta Anastase. La 34 de ani, Roberta Alma Anastase este al treilea om în stat. Actual preşedinte al Camerei Deputaţilor, Roberta a repurtat şi altfel de succese decât cele politice. În urmă cu 17 ani a fost aleasă cea mai frumoasă femeie din România. Acum este la cârma celor 332 de deputaţi şi are influenţă până la Curtea Constituţională şi chiar la Cotroceni, fiind una dintre femeile ocrotitele lui Traian Băsescu. Anul trecut, pe când aceasta a numărat voturile la Legea Pensiei precum Ghiţă Pristanda steagurile, şeful statului a închis gurile contestatarilor care cereau retragerea sprijinului prezidenţial şi a argumentat că, într-o ţară ameninţată tot mai mult de criza economică, ”nu Roberta Anastase este, în momentul de faţă, prioritatea României”. Şi, deşi parlamenarii, chiar şi unii din PDL, ameninţau că boicotează lucrările Camerei, şeful statului a continuat să îi ia apărarea Robertei Anastase şi să o susţină în fotoliul de şef peste deputaţi. De aici şi zicala că preşedintele nu îşi abandonează niciodată protejatele. În ciuda controverselor, Roberta Anastase se poate mândri cu încă o victorie politică: zilele trecute, însuşi premierul Emil Boc o lăuda că a ajutat la trecerea prin parlament a unor legi importante, printre care cea a pensiilor. ”Un suflet de adevărat PDL-ist”, spune premierul despre frumoasa şefă a Camerei Deputaţilor.

Mariana Gheorghe. Influenţa Marianei Gheorghe (55 de ani) este dată de însăşi poziţia pe care o deţine. De cinci ani este primul director general executiv de genul feminin al celei mai mari companii din România, Petromidia, acum OMV Petrom. Este atât de pricepută în ceea ce face încât, pe timp de criză profundă, a reuşit să aducă pentru compania pe care o conduce contracte de 1,5 miliarde de euro. Influenţa ei se face simţită mai ales la nivel financiar, în condiţiile în care, în 2009, a adus compania pe plus şi a atras capital pentru România de 1,6 miliarde de euro. Pe lângă faptul că este la cârma celei mai mari companii de petrol şi cel mai mare angajator privat din România, Mariana Gheorghe este una din puţinele femei din Estul Europei care ocupă o poziţie de top, fiind responsabilă cu accesul la una dintre cele mai importante resurse pentru economia europeană.

Frica preţului crescut al carburanţilor nu a trecut, deşi protestele de la pompe s-au mai rărit, dar în urmă cu o săptămână, pe când se specula despre o nouă creştere a preţului benzinei şi al motorinei, Mariana Gheorghe vine cu un anunţ care nu poate fi ignorat, tocmai datorită poziţiei influente pe care o ocupă: în zilele următoare, vor fi ajustări de preţuri ale carburanţilor în România, ca urmare a creşterii cotaţiilor ţiţeiului pe plan internaţional. Pentru performanţele manageriale este susţinută, de un grup format din oameni de afaceri, pentru funcţia de ministru al Economiei, într-un guvern tehnocrat, sau chiar pentru fotoliu de premier. Modestă, Mariana Gheorghe s-a abţinut să facă remarci pe acest subiect.

Andreea Esca. Ştirista a scris istorie pentru televiziunea din România postrevoluţionară. A creat un trend în coafură – stilul pe care îl poartă de când a spus pentru prima dată, în 1994, la Ştirile Pro TV ”Bună seara, România! Bună seara, Bucureşti!” şi care este creat de Geta Voinea îi poartă acum numele. Andreea nu mai este de mult doar cititoarea de prompter care nu se bâlbâie, ci a trecut la nivel superior în jurnalism – bursieră USAID (United States Agency for International Development), director al revistei The One, una dintre publicaţiile glossy de elită de la noi – dar şi-a evidenţiat şi latura mai puţin cunoscută, aceea de pictoriţă din pasiune, într-o expozitie organizată la TNB. Puterea Andreei Esca stă în cuvânt, în integritate şi în prestigiul de care se bucură. De 17 ani de când face jurnalism “pe sticlă”, Andreea s-a ţinut departe până şi de cele mai mici bârfe, şi-a păzit cu grijă viaţa privată, dar şi valoarea salariului pe care i-l dă Adrian Sârbu şi care a rămas până azi o enigmă. Un blogger care s-a jucat cu focul şi a “dezvăluit” retribuţia starului protevist s-a ales cu site-ul suspendat şi cu o contravenţie substanţială. Este căsătorită cu un francez, Alexandre Eram, şi are doi copii.

Camelia Voiculescu. Este de zece ani mâna forte a trustului media Intact, fondat de tatăl său, senatorul multi-milionar Dan Voiculescu. Păstrătoare cu străşnicie a valorilor morale şi ale familiei, Camelia s-a remarcat în primul rând prin aceea că a încercat să păstreze cu orice preţ în faţa românilor prestigiul companiei pe care o conduce. Aşa a scăpat printr-un ordin scurt şi ferm dat lui Marius Tucă de jurnalistul Florin Condurăţeanu care pendula între Jurnalul şi OTV, l-a mazilit pe Mădălin Ionescu pentru că a încălcat regula trustului, deşi era căsătorit, a intrat într-o relaţie cu o colegă. Însă deja clasicul exemplu este cel al lui Lucian Mândruţă, umilit şi mutat disciplinar pe la diferite emisiuni. Avertismentul tinerei moştenitoare a imperiului media a fost pentru toţi la fel: cine nu se supune nu are ce căuta în Trust. Împreună cu sora sa, Corina, ea stăpâneşte o avere de aproape un miliard de euro, fiind cea mai bogată femeie din România. Influenţa trustului media pe care-l conduce se distribuie zilnic pentru mai bine de 3,5 milioane de români.

Ana Diculescu Şova. Este considerată o învingătoare în lumea bărbaţilor. Cu peste trei decenii de carieră de magistrat, ea este considerată în prezent unul dintre cei mai buni avocaţi ai României. Nu a primit vreodată o contestaţie şi nici vreun expert nu găsit un singur motiv să se plângă în privinţa ei. Casa de avocatură pe care o conduce, NNDKP (Nestor Nestor Diculescu Kingston Patersen) atrage cei mai buni absolveţi de Drept din România, compania fiind printre cei mai buni angajatori de pe teritoriul naţional.

În 2007, Anca Diculescu Şova se afla umăr la umăr cu Nadia Comăneci în ”Top 100 cele mai de succes femei din România” realizat de hebdomadarul economic Capital.

De ce mai este celebră şi respectată doamna avocat? Pentru că a avut curajul, considerat de unii nebunesc pe atunci, de a-i apăra pe investitorii în dosarul FNI. Spunea atunci că a impresionat-o şi a provocat-o disperarea oamenilor. În rest este, aşa cum însăşi se caracterizează, ”o ţărancă peste care a trecut o bibliotecă” şi care, atunci când are timp, mai scrie şi versuri. Respectată de adversari, dar şi de colegi de breaslă deopotrivă, Ana Diculescu Şova rămâne, deocamdată, modelul avocatului care nu a acceptat să fie resemnată şi să meargă pe drumul bătut.

Liliana Solomon. S-a evidenţiat după ce a trecut de la tenis de performanţă – a fost componentă a echipei naționale de tenis a României între anii 1979-1983 – la conducerea concernului de telefonie mobilă Vodafone. Experienţa şi disciplina acumulate în Germania au propulsat-o din 2005 în fruntea uneia dintre cele mai mari companii de telecomunicaţii din la noi, subsidiara din România. Pentru că este unul dintre managerii de top şi pentru că multinaţionalele vânează astfel de oameni pentru sediile principale, de la 1 decembrie 2010 Liliana Solomon a fost numită în funcţia de Director of Operations, Europe Region”. Numirea sa la conducerea ope­­ra­ţi­u­nilor din România al grupu­lui Vodafone, o afacere mondială care număra în 2006 peste 160 milioane de clienţi, estimată la o valoare de piaţă de peste 150 miliarde de dolari, a propulsat-o în poziţia de cea mai puternică femeie din lumea business-ul autohton – şi una dintre cele mai puternice din grup. Doar filialele din Irlanda şi Cehia au mai avut la conducere o femeie.

Aşadar, votaţi! Aşteptăm şi alte propuneri, la comentarii.

Note: There is a poll embedded within this post, please visit the site to participate in this post's poll.

Realitatea FM are un nou director. Emma Zeicescu și-a dat demisia

Realitatea FM are un nou director. Emma Zeicescu și-a dat demisia: "

Gabriel Ioniţă este noul director al postului Realitatea FM. Aurelian Săndulescu, cel care a preluat conducerea postului după plecarea lui Robert Turcescu, va rămâne în cadrul staţiei ca director de marketing şi va avea o emisiune în noua grilă a postului, care intră în vigoare de pe 8 martie.

Emma Zeicescu, directorul de programe al postului Realitatea FM, şi-a dat demisia pe 21 februarie. Contactată de paginademedia.ro, jurnalista a declarat: “Vreau să mă concentrez mai bine pe ce am de făcut la TV“.

Întrebată dacă plecarea ei are legătură cu venirea noului director, Emma Zeicescu nu a comentat subiectul.

Despre Gabriel Ioniţă

Înainte de se alătura echipei Realitatea FM, Gabriel Ioniţă a lucrat ca director la postul Pro FM Ploieşti. Gabriel Ioniță a intrat în radio în ’93, la Pro FM. Ulterior s-a ocupat de lansarea mai multor posturi locale ale grupului.

Realitatea FM, o nouă gilă în primăvară

  • Radioul de ştiri al trustului Realitatea Media va introduce în grila de primăvară şi programe de tip infotainment. Pe frecvența Realitatea FM se vor auzi cele mai cunoscute hituri din 60 şi până în prezent.
  • La orele 7.00 şi 14.00 vor fi transmise două jurnale cu informaţii din viaţa politică, socială, economică, culturală şi sportivă.
  • În intervalele 13-14.00 şi 17-18.00 vor fi difuzate două emisiuni de dezbateri.
  • Emisiunile din noua grilă de programe vor fi realizate, cu câteva excepții, de oamenii din actuala echipă a Realitatea FM. Din echipa Realitatea FM mai fac parte Cătălin Roşioru, Vlad Conovaru, Tudor Muşat, Cristi Preda, Cristi Dumitrescu, Diana Matei şi Iulia Nistoroiu.
"

Le Discours d'un roi triomphe aux Oscars

Plecări de la Prima TV: cinci reporteri în ultimele luni. Daniel Cruceru, la Acasă TV

Plecări de la Prima TV: cinci reporteri în ultimele luni. Daniel Cruceru, la Acasă TV: "

Cinci reporteri au plecat de la știrile Prima TV (Focus), în ultimele luni. Ieri, potrivit informațiilor paginademedia.ro, și-a anunțat intenția de a pleca și Claudiu Popa, ofertat de Realitatea TV.

În ultimele luni, alți patru oameni de la știri au părăsit postul de televiziune. Este vorba de Iulian Drăgoi (care s-a dus la Realitatea TV), Laura Vasiliu (care a trecut la B1), Andreea Dumitrache (în Intact, la Antene) și Sergiu Voicu (tot la Antene).

Pe de altă parte, potrivit informațiilor paginademedia.ro, Daniel Cruceru, cel care prezintă Focus Monden, urmează să plece la Acasă TV, pentru a prezenta PoveȘtirile Adevărate.

Contactat de paginademedia.ro, Daniel Cruceru nu a comentat informațiile.

Sursa foto: Prima TV

"

Conducerea TVR a aprobat negocierile cu LPF pentru drepturile TV

Conducerea TVR a aprobat negocierile cu LPF pentru drepturile TV: "

TVR pornește discuțiile pentru un pachet de meciuri din campionatul intern de la Liga Profesionistă de Fotbal.

Zilele trecute, conducerea instituției a aprobat “începerea negocierilor pentru achiziţionarea cu atribuire directă a unui pachet de drepturi TV vândute de Liga Profesionistă de Fotbal pentru meciuri de fotbal din Liga I”.

Prețul pachetului de la LPF pornește de la 3,5 milioane de euro pe sezon.

"

Al Jazzera - noul CNN. Ce rol a avut televiziunea din Qatar în revoltele din lumea arabă - Gandul

Al Jazzera - noul CNN. Ce rol a avut televiziunea din Qatar în revoltele din lumea arabă - Gandul: "Deşi Al Jazeera are, uneori, o atitudine partizană (în timpul protestelor din Egipt televiziunea din
Qatar vorbea de milioane de demonstranţi, restul televiziunilor de sute de mii) stilul acesteia este similar cu cel folosit de CNN sau BBC. Nu este o întâmplare.
Al Jazeera a angajat, pentru staţiile de limbă engleză, veterani ai BBC sau ai Canadian Broadcasting Corporation.



Acum, în timp ce lumea arabă pare în criză, toţi ochii se îndreaptă către Al Jazeera drept cea mai credibilă sursă de informaţii. Datorită influenţei şi conoaşterii lumii arabe, postul din Qatar are parte de aceeaşi creştere pe care o avea nou înfiinţatul CNN în timpul războiului din Golf, din 1991."

Adică: "Antena 3: platforma jurnaliştilor care vor să-şi facă meseria nestingherit" dixit Jurnalul National

Antena 3: platforma jurnaliştilor care vor să-şi facă meseria nestingherit | Jurnalul National: "Antena 3 a ob­ţinut în luna ianuarie primele patru po­ziţii din top 5 emisiuni de talk show şi dezbatere din România, 'Sinteza Zilei' deschizând acest clasament cu o medie de audienţă de 401.000 de telespectatori. Celelalte producţii Antena 3 aflate în top sunt 'Subiectiv' cu Răzvan Dumitrescu, cu o medie de 325.000 de telespectatori, 'Ştirea Zilei' cu Gabriela Vrânceanu Firea, cu o medie de 318.000 şi 'La Ordinea Zilei' cu Dana Grecu şi Radu Tudor, cu o medie de 295.000. Vreau să menţionez că singura televiziune care mai este prezentă în acest clasament este TVR, cu 'Tema Zilei' (şi o medie de 276.000 de telespectatori). Pentru noi este o re­cu­noaş­tere a efortului constant de a adu­ce în atenţia publicului ştirile şi eve­nimentele importante."

Abuzul Columbenilor faţă de propriul lor copil

Abuzul Columbenilor: "Părinţii Columbeanu nu cred că au respectat drepturile micuţei când au acceptat să o expună la televizor zi de zi în show-uri de prost gust şi nu îi respectă drepturile folosind-o în războiul de la tribunal. Chiar dacă divorţează din motive mai mult sau mai puţin relevante, părinţii ar trebui să facă tot posibilul pentru ca ai lor copii să aibă cât mai puţin de suferit.
Soţii Columbeanu preferă nunta-show, botezul-show, divorţul-show şi ce e mai rău, custodia-show."

Băsescu, Iri şi presa-detergent

Băsescu, Iri şi presa-detergent: "Presa e o afacere. Da. Nu există presă cu adevărat liberă fără un montaj financiar solid în spate. Dar business-ul trebuie să servească libertăţii de exprimare, nu invers. Dacă nu veţi înţelege asta, iubiţi jurnalişti, făceţi-vă şoferi de taxi! Dacă nu veţi înţelege asta, dragi manageri, apucaţi-vă mai bine să distribuiţi otrăvuri pe post de băuturi răcoritoare! Dacă nu înţelegeţi asta, stimaţi patroni, deschideţi-vă fabrici de cârnaţi! Veţi fi cu toţii mai câştigaţi, iar presa va merge mai departe.

Şi de-abia atunci, niciun preşedinte nu-şi va mai putea permite să urineze - iar în cazul lui Traian Băsescu, să se pişe - în capul jurnaliştilor.

'Businessul trebuie să servească libertăţii de exprimare, nu invers.'"

Gospodina îngrijorată versus diva senzuală, ipostaze ale femeii în publicitatea din România

Gospodina îngrijorată versus diva senzuală, ipostaze ale femeii în publicitatea din România - Mediafax: "În spoturile publicitare transmise pe posturile TV româneşti se regăsesc preponderent două ipostaze ale femeii: cea de gospodină cvasi-martiră pe altarul îngrijirii căminului, care de dimineaţă şi până noaptea trudeşte pentru curăţenia casei şi buna îngrijire a copiilor, şi cea de divă senzuală preocupată de felul în care arată, de volumul părului, estomparea ridurilor şi cucerirea unui bărbat sau a mai multora."

Prezenţa lui Huidu - incertă."Cronica Carcotasilor" revine la Prima TV din 9 martie - Media & Publicitate - HotNews.ro

"Cronica Carcotasilor" revine la Prima TV din 9 martie - Media & Publicitate - HotNews.ro: "'Cronica Carcotasilor', un show produs si supervizat de Serban Huidu, revine din 9 martie, de la ora 20.30, la Prima TV, alaturi de Mihai Gainusa si echipa emisiunii urmand sa vina si 'un personaj surpriza', informeaza un comunicat al televiziunii.
Reprezentantii Prima TV au declarat pentru HotNews.ro ca nu pot spune daca Serban Huidu va prezenta alaturi de Mihai Gainusa emisiunea 'Cronica Carcotasilor', precizand doar ca show-ul va avea 'un personaj surpriza'."

Robert Turcescu: Sport Total FM se va transforma în postul de radio "100% FM" - Mediafax

Robert Turcescu: Sport Total FM se va transforma în postul de radio "100% FM" - Mediafax: "Potrivit lui Robert Turcescu, în acest moment, Sport Total FM (105,8 FM) are o structură mai plină de informaţii. Noul slogan al postului de radio este '100% FM', care 'probabil în timp va deveni numele radioului'.
'Noi am încărcat liniile de programe. Am introdus o dimensiune de dialog cu ascultătorii. Există şi o redacţie de ştiri care lucrează pentru radio. Radioul are o structură mai plină de informaţii, însă rămâne cu o încărcătură sportivă pronunţată."

Caietul licitaţiei pentru vânzarea drepturilor TV ale partidelor din Liga I costă 30.000 de euro - Mediafax

Caietul licitaţiei pentru vânzarea drepturilor TV ale partidelor din Liga I costă 30.000 de euro - Mediafax: "Liga Profesionistă de Fotbal (LPF) a anunţat, luni, pe site-ul său oficial, că preţul caietului de licitaţie pentru vânzarea drepturilor de televizare a partidelor din următoarele trei sezoane ale Ligii I costă 30.000 de euro fără TVA."

Liga 1: Joi se dă startul pentru licitaţia drepturilor TV | Jurnalul National

Liga 1: Joi se dă startul pentru licitaţia drepturilor TV | Jurnalul National: "Liga Profesionistă de Fotbal din România (L.P.F.), cu sediul în Str. Alexandru Vitzu, nr. 2A, sector 5, Bucureşti, România, cod fiscal 9501714, anunţă organizarea unei licitaţii publice cu strigare pentru cesiune drepturi de televiziune (audiovizuale) prin orice mijloc tehnic a imaginilor în mişcare, însoţite sau nu de sunet, din cadrul meciurilor de fotbal ale competiţiei Liga I „PARTENER” organizată de Liga Profesionistă de Fotbal din România în următoarele sezoane competiţionale: 2011/2012, 2012/2013, 2013/2014."

Radio Zu a luat amenzi cât pentru tot FM-ul românesc » Vertical News

Radio Zu a luat amenzi cât pentru tot FM-ul românesc » Vertical News: "Iată sancţiunile pecuniare dictate împotriva radiourilor în 2010.
1. Radio Zu – 4 amenzi în cuantum de 45.000 de lei (3 amenzi – 10.000 de lei, o amendă – 15.000 de lei) şi 3 somaţii
2. Pro FM – două amenzi în cuantum de 20.000 de lei (două amenzi – 10.000 de lei)
3. Radio 21 – o amendă în cuantum de 10.000 de lei şi 4 somaţii
4. Kiss FM – o amendă în cuantum de 10.000 de lei şi 4 somaţii
5. Realitatea FM – două somaţii
6. Europa FM – două somaţii
7. Radio Guerrilla -o somaţie."

Mircea Badea, cel mai amendat om de televiziune din Romania » Vertical News

Mircea Badea, cel mai amendat om de televiziune din Romania » Vertical News: "Mircea Badea a fost taxat pentru injurii, încălcarea dreptului la imagine, instigare la violenţă, rasism, discriminare, publicitate mascată şi multe, multe alte nereguli.
Deocamdată, Mircea Badea s-a apărat în faţa angajatorului invocând loialitatea, priza la un anumit public, dar şi efectele economice. De remarcat că emisiunea „În gura presei” produce anual beneficii de peste un milion de euro, adică aproximativ 3.300 de euro pe ediţie. Chiar dacă i-a fost atrasă atenţia să fie mai temperat, mai ales în utilizarea de invective, Mircea Badea se bucură încă de susţinerea surorilor Camelia şi Corina Voiculescu.
Revenind la cele mai amendate personaje de televiziune, alături de Mircea Badea sunt, bineînţeles Dan Diaconescu (mult mai liniştit însă după zilele petrecute în arest) şi Mădălin Ionescu, fostul prezentator al show-ului de prost gust „Acces direct”."

Televiziunea lui Voiculescu, Antena 1: aproape de OTV, departe de ProTV » Vertical News

Televiziunea lui Voiculescu, Antena 1: aproape de OTV, departe de ProTV » Vertical News: "Împreună, cele trei entităţi media, au produs, în 2010, o pagubă de 373.000 de lei, adică aproximativ 90.000 de euro. O sumă infimă, dacă este să ne raportăm la profitul grupului media care anul trecut a fost de 11 milioane de euro. Important este însă că schimbarea în rău s-a văzut şi în încasările din publicitate, rivalii de la ProTV urmând să anunţe un profit de peste 25 de milioane de euro!

Vă prezentăm un Top 5 al celor mai amendate televiziuni româneşti în 2010."

Se strânge cablul în jurul companiei UPC

Se strânge cablul în jurul companiei UPC: "Dacă cei doi rivali s-ar uni, s-ar naşte un „monstru' pe piaţa telecom din regiune, cu aproape patru milioane de clienţi numai pe segmentul de televiziune, 1,7 milioane de clienţi pe telefonie fixă, 1,4 pe telefonie mobilă şi 1,4 pe internet fix. Cifrele de afaceri cumulate ar duce la constituirea unui grup cu venituri anuale de aproape un miliard de dolari, ceea ce ar fi ca un ghimpe în coasta Orange, Vodafone şi Romtelecom / Cosmote, grupul controlat indirect de Deutsche Telekom."